Blog o rolkach

Kochasz jazdę na rolkach? Ten blog jest dla Ciebie!

Rollerblade – ich recepta na sukces

0

Na początku nie było łatwo dlatego, że mało kto w ogóle słyszał o jeździe na rolkach. Dlatego Rollerblade postawiła na kampanie reklamowe w typie „marketingu partyzanckiego” chcąc przekazać informacje o swoich produktach do publicznej wiadomości. Ponadto Rollerblade stosowało również wiele innych tanich technik promocyjnych w celu promowania swoich towarów. Ich pierwszym celem było to, by ludzie w ogóle chcieli jazdy na rolkach spróbować.

Rollerblade_logoOgólnie rzecz biorąc, firma ukierunkowana jest na kilka podstawowych grup użytkowników, w tym zarówno użytkowników rekreacyjnych, jak i ludzi, którzy szukają większych emocji, a więc i większej dawki prędkości i wolności, którą mogą poczuć właśnie jeżdżąc na rolkach od Rollerblade. Cóż, strategie marketingowe przedsiębiorstwa się opłaciły i w okresie od początku lat 90-tych, popyt na łyżwy Rollerblade® wzrósł w skali globalnej. Aby sprostać tym wymaganiom, Rollerblade nie tylko skupiło się na założeniu międzynarodowych kanałów dystrybucji, ale również na organizowaniu promocji we współpracy z największymi firmami produktów konsumenckich – to miało jeszcze bardziej podnieść ich wiarygodność. Ponadto, firma nigdy nie przestawała poszukiwać innowacji w zakresie technologii.

Aby upewnić się, że Rollerblade zaspokaja potrzeby i pragnienia swoich odbiorców, firma wydawała wiele innowacyjnych serii rolek. Te najsłynniejsze to:

  • Team Rollerblade Series (TRS)

  • Lightning & Aero Series

  • Zetrablade

  • ProBlade 100

Rollerblade pamięta o wszystkich

Należy pamiętać, że marketing i innowacje w Rollerblade nie mają końca. Zamiast skupiać się wyłącznie na skate-sklepach, Rollerblade stworzył również tańszą linię BLADERUNNER sprzedawaną za pośrednictwem masowych centrów handlowych i sieci sklepów z artykułami sportowymi, które dostępne dla praktycznie każdego, kto chce zostać właścicielem tych rolek. Ponadto, strona internetowa firmy zawiera również szereg zagadnień, które pomagają ludziom wybrać idealną parę rolek, jest tam również wiele dydaktycznych przydatnych wskazówek co do technik jazdy. Takie postępowanie powoduje, że firma Rollerblade robi wszystko co najlepsze dla zaspokojenia potrzeb klienta.

Rollerblade to także ponad 200 patentów, takich jak Advanced Braking Technology (ABT). Rollerblade kontynuuje wprowadzanie innowacji w zakresie nowych metodologii dla osiągnięcia swoich celów i zadań organizacyjnych. RollerBlade poprzez kreatywne innowacje i działania odnoszące się do skutecznego marketingu zdominowało rynek sprzętu rolkarskiego wraz z milionami sprzedanych egzemplarzy w wielu miejscach na całym świecie.

Szeroką ofertę znakomitych rolek od RollerBlade znajdziecie tutaj.

Skomentuj ten wpis